Prijzen
Alle prijzen zijn vermeld in euro's. De prijs staat weergegeven zowel exclusief als inclusief de af te dragen Belasting Toegevoegde Waarde. Het geldende BTW-tarief is momenteel 21%. Voor enkele producten als kleur- en leesboekjes geldt 9% BTW. Op de factuur wordt het BTW-bedrag afzonderlijk aangegeven.
CE-Keurmerk
Alle (speelgoed)artikelen in Nederland zijn verplicht het CE-label te dragen. Deze keuring volgens de Europese CE-norm houdt in dat het artikel geschikt is voor kinderen van 3 jaar en ouder i.v.m. mogelijke kleine onderdelen. Bij artikelen wettelijk goedgekeurd voor kinderen jonger dan 3 jaar wordt expliciet een leeftijd vermeld voor welke leeftijd het betreffende artikel geschikt is.
Garantie
CoKado / Toolsentoys.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt de garantie zoals deze door de producenten op haar producten wordt vastgesteld. Om aanspraak te maken op garantie is altijd eerst overleg nodig. Neemt u hiervoor contact op. Producten die zonder overleg ter vervanging worden teruggezonden worden niet aangenomen.
Klachtafhandeling
Neemt u bij klachten altijd contact met ons op. In overleg wordt dan bepaald of het nodig is om uw product te retourneren. Bij een terechte klacht wordt uw product vergoed.
Leverbaarheid artikelen
Cokado doet haar best de voorraad up-to-date te houden, maar kan niet garanderen dat ieder artikel uit de webshop nog op voorraad is.
Levering
De standaard levertijd voor de artikelen is 3 tot 4 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij de bezorger. Bestelt u een artikel dat niet op voorraad is, dan informeren wij u hierover. Er is geen minimum bedrag nodig om te bestellen. Wel omvatten de meeste artikelen een verpakkingeenheid. Dit wordt in de webwinkel aangegeven in de artikelomschrijving. Voor alle factuurbedragen wordt standaard een transportbijdrage berekend (zie "bezorgkosten"). Zie voor verdere gegevens de pagina Verzendinformatie.
Wat als een pakket niet overkomt?
In dat geval komt een pakket terug naar onze groothandel in Ederveen. Dan wordt bekeken waarom het pakket niet is bezorgd. Mochten wij een (adres)fout hebben gemaakt, dan wordt het pakket direct opnieuw verzonden. Echter, u bent er verantwoordelijk voor dat een pakket op het door u opgegeven adres kan worden afgeleverd. De pakketdienst zal minimaal één keer proberen een pakket af te leveren. Daarna kan het bij een pick-up parcelshop gebracht worden. U wordt daarvan op de hoogte gebracht. Kan een pakket, om wat voor reden dan ook, niet op het door u opgegeven adres afgeleverd worden, dan dienen opnieuw de verzendkosten betaald te worden.